KudoZ home » English to Polish » Insurance

pre-existing condition

Polish translation: stan/schorzenie istniejące


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-existing condition
Polish translation:stan/schorzenie istniejące
Entered by: Anna Cieslak

18:00 Mar 12, 2008
English to Polish translations [PRO]
Insurance
English term or phrase: pre-existing condition
warunki, na których jest się aktualnie ubezpieczonym?

A pre-existing condition is any condition that you are currently being treated for. If you already have prior insurance and wish to change then the pre-exisiting condition rule does not apply. If you are without insurance then you are either put on a waiting period or the company will exclude any type of coverage for that condition
Anna Cieslak
United States
stan istniejący
Explanation:
albo: schorzenie istniejące przed wejściem w życie polisy
Przed tą definicją była propozycja krótkiego tłumaczenia; jeśli jest niewystarczająca, sugeruję moją - tak tłumaczyłem to w zatwierdzonych i wydrukowanych broszurach Blue Cross Blue Shield
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
podoba mi się: schorzenie istniejące
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2stan istniejący
Tomasz Poplawski
3 +2Stan chorobowy lub problem zdrowotny członka przed datą rozpoczęcia nowej polisy ubezpieczeniowejTLUMACZ77


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Stan chorobowy lub problem zdrowotny członka przed datą rozpoczęcia nowej polisy ubezpieczeniowej


Explanation:
żródło:
http://je.pl/gmvp

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dinde
29 mins
  -> dziękuję

agree  inmb
2 hrs
  -> dziękuję

neutral  Polangmar: Dlaczego "członka"? Dlaczego "nowej"? "Data rozpoczęcia polisy" to też niezbyt po polsku: http://je.pl/1q88 .
6 hrs
  -> dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
stan istniejący


Explanation:
albo: schorzenie istniejące przed wejściem w życie polisy
Przed tą definicją była propozycja krótkiego tłumaczenia; jeśli jest niewystarczająca, sugeruję moją - tak tłumaczyłem to w zatwierdzonych i wydrukowanych broszurach Blue Cross Blue Shield

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 43
Grading comment
podoba mi się: schorzenie istniejące

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: schorzenie istniejące (w momencie zawarcia umowy ubezpieczeniowej)
2 hrs

agree  Mateusz Batelt
1889 days