KudoZ home » English to Polish » Insurance

Life certificate

Polish translation: zaświadczenie o pozostawaniu przy życiu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Life certificate
Polish translation:zaświadczenie o pozostawaniu przy życiu
Entered by: Izabela Klodzinska

08:21 Apr 30, 2008
English to Polish translations [PRO]
Insurance
English term or phrase: Life certificate
Nazwa dokumentu wystawionego przez Swedish Social Insurance Agency
Izabela Klodzinska
Poland
zaświadczenie o pozostawaniu przy życiu
Explanation:
ew. poświadczenie pozostawania przy życiu w przypadku czynności notarialnej

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-04-30 08:35:41 GMT)
--------------------------------------------------

tutaj w wersji FR->PL: http://www.proz.com/kudoz/french_to_polish/other/1721008-cer...

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2008-04-30 08:39:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/3f9b46
...wydawanie dla mieszkańców pobierających zagraniczne emerytury i renty zaświadczeń
o pozostawaniu przy życiu oraz zaświadczeń o stanie rodzinnym http://bip.doruchow.wlkp.pl/?a=331
Selected response from:

emer
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3zaświadczenie o pozostawaniu przy życiuemer
4 +1oświadczenie o ciągłym prawie do świadczeń emerytalnych
Adam Lankamer


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
life certificate
oświadczenie o ciągłym prawie do świadczeń emerytalnych


Explanation:
emeryt wysyła ten dokument do zakładu ubezpieczeń, żeby potwierdzić, że żyje i ma prawo do świadczeń (ew. członek rodziny zmarłego emeryta)

http://tinyurl.com/5hj5v3

dosłownie byłoby "oświadczenie o pozostawaniu przy życiu", ale jak dla mnie to zbyt drastyczne ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 396

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: : ) :) prawie do pobierania? jeśli nie przegadałam?
1 hr

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
life certificate
zaświadczenie o pozostawaniu przy życiu


Explanation:
ew. poświadczenie pozostawania przy życiu w przypadku czynności notarialnej

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-04-30 08:35:41 GMT)
--------------------------------------------------

tutaj w wersji FR->PL: http://www.proz.com/kudoz/french_to_polish/other/1721008-cer...

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2008-04-30 08:39:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/3f9b46
...wydawanie dla mieszkańców pobierających zagraniczne emerytury i renty zaświadczeń
o pozostawaniu przy życiu oraz zaświadczeń o stanie rodzinnym http://bip.doruchow.wlkp.pl/?a=331


emer
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk
6 mins

agree  Bubz
20 hrs

agree  Polangmar
1 day11 hrs