KudoZ home » English to Polish » Insurance

ordinance;law coverage

Polish translation: Ubezpieczenie co do zgodności z prawem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ordinance;law coverage
Polish translation:Ubezpieczenie co do zgodności z prawem
Entered by: Jarosław Napierała

18:30 Jul 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / financial insurance
English term or phrase: ordinance;law coverage
Oto zdanie dotyczące pojęć ordinance i law coverage:If your home is badly damaged, you may be required to rebuild it to meet new (and often stricter) building codes. Ordinance or law coverage pays a specific amount toward these costs.
Kasja
Ubezpieczenie co do zgodności z prawem
Explanation:
może tak ?:



Kolejne dwie opcje jakie mogą zostać dołaczone do ubezpieczenia nieruchomości to: "Ubezpiecznie Wymiany wg. Aktualnej Wartości" ("Replacement Cost Coverage) i "Ubezpieczenie co do Zgodności z Prawem" ("Ordinance or Law Coverage"). Pierwszy rodzaj ubezpieczenia pokryje koszty w wysokości jaka odpowiada aktualnej wartości nieruchomości w chwili powstania szkody. (Pamietaj żeby ewentualna suma ubezpieczenia była wystarczająco wysoka i pozwalała Ci uzyskać odpowiednio wysoki odszkodowanie, gdy zdecydujesz się skorzystać z tej opcji ubezpieczenia).

--------------------------------------------------
Note added at   34 min (2008-07-03 19:05:04 GMT)
--------------------------------------------------

Drugi z wymienionych rodzajów ubezpieczenia, zobowiązuje firmę ubezpieczeniową do zwrotu kosztów nie tylko jakie odpowiadają aktualnej wartości nieruchomości w chwili powstania szkody, ale także do zwrotu kosztów ewentualnych nakładów poczynionych na dostosowanie nieruchomości do wymogów prawa, które wynikają z przepisów budowlanych lub innych przepisów prawa.
Selected response from:

Jarosław Napierała
Grading comment
Dziękuje bardzo za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ubezpieczenie kosztów dostosowania budynku do wymogów prawa budowlanego
Izabela Pogracka - Michalak
3Ubezpieczenie co do zgodności z prawem
Jarosław Napierała


Discussion entries: 3





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ubezpieczenie co do zgodności z prawem


Explanation:
może tak ?:



Kolejne dwie opcje jakie mogą zostać dołaczone do ubezpieczenia nieruchomości to: "Ubezpiecznie Wymiany wg. Aktualnej Wartości" ("Replacement Cost Coverage) i "Ubezpieczenie co do Zgodności z Prawem" ("Ordinance or Law Coverage"). Pierwszy rodzaj ubezpieczenia pokryje koszty w wysokości jaka odpowiada aktualnej wartości nieruchomości w chwili powstania szkody. (Pamietaj żeby ewentualna suma ubezpieczenia była wystarczająco wysoka i pozwalała Ci uzyskać odpowiednio wysoki odszkodowanie, gdy zdecydujesz się skorzystać z tej opcji ubezpieczenia).

--------------------------------------------------
Note added at   34 min (2008-07-03 19:05:04 GMT)
--------------------------------------------------

Drugi z wymienionych rodzajów ubezpieczenia, zobowiązuje firmę ubezpieczeniową do zwrotu kosztów nie tylko jakie odpowiadają aktualnej wartości nieruchomości w chwili powstania szkody, ale także do zwrotu kosztów ewentualnych nakładów poczynionych na dostosowanie nieruchomości do wymogów prawa, które wynikają z przepisów budowlanych lub innych przepisów prawa.

Jarosław Napierała
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuje bardzo za pomoc

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ubezpieczenie kosztów dostosowania budynku do wymogów prawa budowlanego


Explanation:
ubezpieczenie kosztów dostosowania budynku do wymogów prawa budowlanego - w Polsce nie występuje taki zakres ochrony ubezpieczeniowej

Izabela Pogracka - Michalak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4