KudoZ home » English to Polish » Insurance

homeowners coverage

Polish translation: Ubezpieczenie posiadłości (nieruchomości), polisa ubezpieczeniowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:homeowners coverage
Polish translation:Ubezpieczenie posiadłości (nieruchomości), polisa ubezpieczeniowa
Entered by: Edyta Sawin

13:41 Feb 5, 2009
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / cancellation of insurance
English term or phrase: homeowners coverage
This notice of cancellation pertains to a policy providing homeowners coverage. If you wish to replace your coverage, you should try to obtain insurance through another company in the voluntary market.
Monika Kasińska
Poland
Ubezpieczenie posiadłości/Polisa ubezpieczeniowa
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Homeowners_insurance
Homeowners insurance - hazard insurance - tutaj chodzi o ubezpieczenie ubezpieczenie

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-05 16:00:18 GMT)
--------------------------------------------------

chodzi o ubezpieczenie posiadłości

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-05 16:02:54 GMT)
--------------------------------------------------

troszke wiecej na ten temat tutajŁ
https://www.usaa.com/inet/ent_utils/McStaticPages?key=insura...
Selected response from:

Edyta Sawin
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Ubezpieczenie posiadłości/Polisa ubezpieczeniowa
Edyta Sawin
4ochrona (ubezpieczeniowa) właściciela nieruchomości mieszkalnej
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ochrona (ubezpieczeniowa) właściciela nieruchomości mieszkalnej


Explanation:
w tym kierunku

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 396

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Ubezpieczenie posiadłości/Polisa ubezpieczeniowa


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Homeowners_insurance
Homeowners insurance - hazard insurance - tutaj chodzi o ubezpieczenie ubezpieczenie

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-05 16:00:18 GMT)
--------------------------------------------------

chodzi o ubezpieczenie posiadłości

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-05 16:02:54 GMT)
--------------------------------------------------

troszke wiecej na ten temat tutajŁ
https://www.usaa.com/inet/ent_utils/McStaticPages?key=insura...

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tinakow
1 hr
  -> :)

agree  Polangmar: Ukośnik służy do oddzielania pojedynczych elementów wewnątrz frazy; do oddzielania fraz od siebie stosujemy przecinek (zob. dowolny słownik). || Dziękuję za wprowadzenie przecinka - szkoda, że zostały wielkie litery...;-((
1 day12 hrs
  -> dziękuję, za uwagę również