KudoZ home » English to Polish » Insurance

event risk

Polish translation: ryzyko wydarzeń


12:02 Jan 17, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / insurance
English term or phrase: event risk
niezbędne dane do celów ratingu firmy ubezpieczeniowej
Portable
Polish translation:ryzyko wydarzeń
Explanation:
... ryzyko wydarzeń (ang. event risk), związane z możliwością wystąpienia nieoczekiwanych
wydarzeń, które nie mają wpływu na ogólną sytuację na rynku. ...
ekonom.univ.gda.pl/salomon/epm11.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ryzyko zdarzeń
Andrzej Lejman
3ryzyko wydarzeń
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ryzyko wydarzeń


Explanation:
... ryzyko wydarzeń (ang. event risk), związane z możliwością wystąpienia nieoczekiwanych
wydarzeń, które nie mają wpływu na ogólną sytuację na rynku. ...
ekonom.univ.gda.pl/salomon/epm11.html

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 471

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
4 hrs

disagree  Roman Kozierkiewicz: Ryzyko wystąpienia określonego wydarzenia
709 days
  -> a tu juz Twoje zdanie :-)

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ryzyko zdarzeń


Explanation:
[DOC] Zarządzanie ryzykiem
Format pliku: Microsoft Word 97 - Wersja HTML
... transfer risk; ryzyko stopy procentowej (ang. interest rate risk); ryzyko
zdarzenia (ang. event risk). 4.Zarządzanie ryzykiem. Zarządzanie ...
www.parp.gov.pl/przewodnik/7dz16.doc

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44