KudoZ home » English to Polish » Insurance

OC architektów, projektantów i inspektorów nadzoru w budownictwiei

Polish translation: professional indemnity insurance


18:38 Mar 8, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: OC architektów, projektantów i inspektorów nadzoru w budownictwiei
nazwa ubezpieczenia
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:professional indemnity insurance
Explanation:
czytam pytanie i sie zastanawiam...
jesli chodzi o ubezpieczenie od odpowiedzialnosci z tytulu wykonywanego zawodu - to jak powyzej
ubezpieczenie od odpowiedzialnosci zawodowej - professional liability insurance
ale np.
ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej z tytulu prac inzynierii ladowo-wodnej - civil engineering insurance

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-09 20:53:18 (GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie, jak napisal JanK jest caly stos wyrazen na samo OC, oprocz wymienionych dorzuce personal liability insurance, public liability insurance.
P.Ratajczak Slownik Cla Podatki Ubezpieczenia

mowia, ze od przybytku glowa nie boli? ;-)

ja sie sklaniam ku professional indemnity insurance for/of architects, etc
Selected response from:

GingerR
Grading comment
tak, co? w tym stylu na pewno :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Basic liability insurance of architects, designers and construction supervisorsjjk
3professional indemnity insurance
GingerR


  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Basic liability insurance of architects, designers and construction supervisors


Explanation:
To tak ogólnie - bo może byc inaczej w innym kraju: non-comprehensive, civil liability, etc.

jjk
Poland
Works in field
PRO pts in category: 10

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
professional indemnity insurance


Explanation:
czytam pytanie i sie zastanawiam...
jesli chodzi o ubezpieczenie od odpowiedzialnosci z tytulu wykonywanego zawodu - to jak powyzej
ubezpieczenie od odpowiedzialnosci zawodowej - professional liability insurance
ale np.
ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej z tytulu prac inzynierii ladowo-wodnej - civil engineering insurance

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-09 20:53:18 (GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie, jak napisal JanK jest caly stos wyrazen na samo OC, oprocz wymienionych dorzuce personal liability insurance, public liability insurance.
P.Ratajczak Slownik Cla Podatki Ubezpieczenia

mowia, ze od przybytku glowa nie boli? ;-)

ja sie sklaniam ku professional indemnity insurance for/of architects, etc

GingerR
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
tak, co? w tym stylu na pewno :)