KudoZ home » English to Polish » Internet, e-Commerce

upload the banner to high traffic pages

Polish translation: umieść banner (reklamowy) na stronach o dużej liczbie odsłon


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:upload the banner to high traffic pages
Polish translation:umieść banner (reklamowy) na stronach o dużej liczbie odsłon
Entered by: xxxdareks007

15:54 Aug 7, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: upload the banner to high traffic pages
To reinforce the campaign message, upload the banner to high traffic pages on your website and promote the Programme with links on relevant third party sites.
xxxdareks007
umieść banner (reklamowy) na stronach o dużej liczbie odsłon
Explanation:
inna propozycja nie negujące tej Adama, ale bardziej z rejestru jezyka pisanego
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5umieść banner (reklamowy) na stronach o dużej liczbie odsłon
Maciej Andrzejczak
4załaduj baner na stronę o wysokiej oglądalności
Łukasz Bednarski
4umieść banner (reklamowy) na często odwiedzanych stronach
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umieść banner (reklamowy) na często odwiedzanych stronach


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marquis: może zamienić umieść z załadować??
9 mins
  -> osobiście niezbyt podoba mi się "załadowywanie" bannera a i tak wiadomo, że żeby coś umieścić w sieci, trzeba to uploadować :-)

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
umieść banner (reklamowy) na stronach o dużej liczbie odsłon


Explanation:
inna propozycja nie negujące tej Adama, ale bardziej z rejestru jezyka pisanego

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
załaduj baner na stronę o wysokiej oglądalności


Explanation:
Tym razem troche mniej formalnie..

Łukasz Bednarski
Specializes in field