KudoZ home » English to Polish » Internet, e-Commerce

processed

Polish translation: Płatność / transakcja kartą jest teraz przetwarzana.


15:42 Mar 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce / payment procedures
English term or phrase: processed
The payment card is currently being **processed**. Try again later.

Nie mogę znaleźć właściwego słowa. Pomocy!
Agnieszka Zmuda
Poland
Polish translation:Płatność / transakcja kartą jest teraz przetwarzana.
Explanation:
Może tak?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Właśnie tak, dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wąłsnie dokonuje się / odbywa się /
Marian Krzymiński
4Płatność / transakcja kartą jest teraz przetwarzana.
Andrzej Lejman
3przetwarzana
SlawekW


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przetwarzana


Explanation:
imo

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2007-03-08 16:02:33 GMT)
--------------------------------------------------

wygląda na to, że można http://tinyurl.com/33k5af

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: IMO niby też, ale mam wątpliwości, czy *kartę* można przetwarzać. Ale może się czepiam...

Asker: Czyli się czepiam. Jak zwykle :)


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Płatność / transakcja kartą jest teraz przetwarzana.


Explanation:
Może tak?

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 66
Grading comment
Właśnie tak, dzięki :)

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wąłsnie dokonuje się / odbywa się /


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish