KudoZ home » English to Polish » Internet, e-Commerce

brochure navigation

Polish translation: nawigacja/poruszanie się przy użyciu broszur


18:34 Jan 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Internet, e-Commerce / turytyczny portal internetowy
English term or phrase: brochure navigation
Informacje w tym portalu zorganizowane sa w formie broszur, które otwiera sie kliknieciem.
magry
Polish translation:nawigacja/poruszanie się przy użyciu broszur
Explanation:
...za pomocą broszur
ew. dosłownie wg opisu
nawigacja/poruszanie się przez klikanie broszur

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-01-15 18:37:37 GMT)
--------------------------------------------------

A jeśli działa to tak jak tutaj:
http://tinyurl.com/3bc6ap

to:
nawigacja/poruszanie się po broszurach

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-01-15 22:22:41 GMT)
--------------------------------------------------

Niektórym wciąż 'nawigacja' w takim kontekście się nie podoba. Ale jeśli by pozostać przy 'nawigacji', to można to nazwać jeszcze inaczej:
nawigacja broszurowa

Choć nie wiem, czy to brzmi lepiej. Na pewno jest 'elastyczniejsze'.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nawigacja/poruszanie się przy użyciu broszur
Maciek Drobka
4 -1nawigacja folderowa, nawigacja folderu/folderówPolangmar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
nawigacja folderowa, nawigacja folderu/folderów


Explanation:
brochure(s) = folder(y)

http://tinyurl.com/2h68t5
http://tinyurl.com/2z2ep6
http://tinyurl.com/ytdj6v

http://tinyurl.com/yplzw2
http://tinyurl.com/yvrr49

http://tinyurl.com/yoaqlh
http://tinyurl.com/2dp6nu

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maciek Drobka: 'Folder' to 'tłumaczenie' oryginalnego słowa 'folder', a nie 'brochure'./W języku komputerowym folder to folder. Przykład z broszurą turystyczną jest chybiony. Pokaż, że któreś z Twoich przykładów to w oryginale 'brochure navigation'.
29 mins
  -> Folder to polski odpowiednik angielskiego słowa "brochure", np. tourist brochure-->folder turystyczny: http://je.pl/x2m1 , http://je.pl/iujc .

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nawigacja/poruszanie się przy użyciu broszur


Explanation:
...za pomocą broszur
ew. dosłownie wg opisu
nawigacja/poruszanie się przez klikanie broszur

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-01-15 18:37:37 GMT)
--------------------------------------------------

A jeśli działa to tak jak tutaj:
http://tinyurl.com/3bc6ap

to:
nawigacja/poruszanie się po broszurach

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-01-15 22:22:41 GMT)
--------------------------------------------------

Niektórym wciąż 'nawigacja' w takim kontekście się nie podoba. Ale jeśli by pozostać przy 'nawigacji', to można to nazwać jeszcze inaczej:
nawigacja broszurowa

Choć nie wiem, czy to brzmi lepiej. Na pewno jest 'elastyczniejsze'.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115
Grading comment
Dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrew Stanleyson
1 hr
  -> dziękuję

disagree  Polangmar: To jest kalka z angielskiego. No i: http://je.pl/sy1l , http://je.pl/l1h0 , http://je.pl/xbje , http://je.pl/hssk .:)
4 hrs
  -> 'nawigację broszury' sam wymyśliłeś; dzięki za informację, że czegoś takiego się nie używa