KudoZ home » English to Polish » Internet, e-Commerce

open culture e-mail

Polish translation: e-mail dotyczący albo jako element kultury otwartej


19:46 Jan 17, 2008
English to Polish translations [PRO]
Internet, e-Commerce
English term or phrase: open culture e-mail
Może ktoś się orientuje, chodzi o email z wieloma adresatami, np. w zakładzie pracy
Joanna Pryga
Poland
Polish translation:e-mail dotyczący albo jako element kultury otwartej
Explanation:
Objaśnienie wyżej.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3e-mail dotyczący albo jako element kultury otwartej
Jerzy Matwiejczuk
3e-mailowa lista dystrybucyjna
Edyta Sawin
3e-mail zbiorowy
Maciej Burak


Discussion entries: 5





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
e-mail zbiorowy


Explanation:
e-mail zbiorowy (do pracowników).. może coś takiego?


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22e-mail+zbiorowy&btnG=...
Maciej Burak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
e-mailowa lista dystrybucyjna


Explanation:
albo
emailowa lista dystrybucyjna

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
e-mail dotyczący albo jako element kultury otwartej


Explanation:
Objaśnienie wyżej.

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 47
Grading comment
Dziękuję :)