KudoZ home » English to Polish » Internet, e-Commerce

Web Beacon

Polish translation: obraz Web Beacon


12:26 Mar 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: Web Beacon
Jak to powiedzieć po polsku?
Web Beacon to takie coś co pozwala śledzić ruch na stronie internetowej (inna nazwa to Web Bug).
Igor
Polish translation:obraz Web Beacon
Explanation:
P : Co to są obrazy "Web beacon"? Czy firma Intel wykorzystuje te obrazy?
O : Web beacon jest zwykłym, jednopikselowym obrazem GIF umieszczonym na stronie Web. Firma Intel wykorzystuje je do zbierania kompleksowych i anonimowych statystyk dotyczących wykorzystania jej witryn. Obrazy te są również umieszczane w biuletynach HTML przesyłanych Państwu pocztą e-mail, co umożliwia gromadzenie informacji na temat poczytności biuletynu (w szczególności na temat zainteresowania konkretnymi artykułami, łączami, itp.).

Nie spotkałem się z polską nazwą (co nie znaczy, że ona nie istnieje)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2obraz Web Beacon
Andrzej Lejman
3znacznik nawigacyjny
Piotr Bienkowski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
web beacon
obraz Web Beacon


Explanation:
P : Co to są obrazy "Web beacon"? Czy firma Intel wykorzystuje te obrazy?
O : Web beacon jest zwykłym, jednopikselowym obrazem GIF umieszczonym na stronie Web. Firma Intel wykorzystuje je do zbierania kompleksowych i anonimowych statystyk dotyczących wykorzystania jej witryn. Obrazy te są również umieszczane w biuletynach HTML przesyłanych Państwu pocztą e-mail, co umożliwia gromadzenie informacji na temat poczytności biuletynu (w szczególności na temat zainteresowania konkretnymi artykułami, łączami, itp.).

Nie spotkałem się z polską nazwą (co nie znaczy, że ona nie istnieje)


    Reference: http://www.intel.com/pl/sites/privacy.htm
Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 66
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
1324 days

agree  Arkadiusz Witek
3064 days

1840 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
web beacon
znacznik nawigacyjny


Explanation:
propozycja

Piotr Bienkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3