KudoZ home » English to Polish » Internet, e-Commerce

landing page

Polish translation: strona docelowa


08:08 Aug 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce / internet web site
English term or phrase: landing page
przpuszczam, że strona, na któr± się trafia przez wyszukiwarkę, ale jak to krócej nazwać po polsku?
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:strona docelowa
Explanation:
bo jest to ta strona, na którą ma trafić osoba zainteresowana konkretną sprawą - bez przechodzenia przez kolejne linki ze strony głównej.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2strona docelowa
leff
3startowa strona reklamowa/informacyjnaMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
startowa strona reklamowa/informacyjna


Explanation:
BARDZO ostrozna propozycja

IMO nie jest to *bezposredni* wynik z wyszukiwarki

definicja landing page tu:
http://www.businessknowhow.com/internet/landing-page.htm
Imagine the following scenario . . . You're selling a product and want to generate leads. So you send an e-mail to an appropriate list in which you offer a must-read White Paper, guide, or report loaded with valuable information.

All the reader has to do is download the document from your Web site. In your e-mail you provide a "hot link" (a live, linked URL) for them to click on. The link automatically takes the reader to a specific page on your Web site.

In the jargon of electronic direct mail this page is called the "landing page" or "jump page." (In other words, it's the Web page you land at, or jump to, from the e-mail.)


przypuszczam, ze nie ma jeszcze "oficjalnego" tlumaczenia; w szczatkowej postaci pojawia sie 'landing page' na polskich stronach (http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q="landing page"&...

jesli chcemy **zwiezle** to wyrazic to nalezaloby (1) odniesc sie do tego, ze jest to zwiazane z reklama (2) ze nie jest to glowny adres internetowy firmy, produktu, etc.

nb. "landing page" tez dla laika nic nie znaczy, ale po polsku mozemy troche bardziej opisowo to wyrazic...

HTH :)


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: no więc nie bardzo jest to strona startowa
8 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
strona docelowa


Explanation:
bo jest to ta strona, na którą ma trafić osoba zainteresowana konkretną sprawą - bez przechodzenia przez kolejne linki ze strony głównej.

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
4 hrs

agree  xxxAnzo
2459 days