KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

setup data

Polish translation: dane ustawień


20:48 May 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
IT (Information Technology) / Production management
English term or phrase: setup data
obowiązki IT Coorditator'a

change / edit master data, process setup data
Marta28
Polish translation:dane ustawień
Explanation:
tak też może być - mogą to być ustawienia indywidualne, albo też ustawienia dotyczące zainstalowanych programów tout court.
Oczywiście, pewności nie mam , bo Pan Kontekst jest nieobecny ;)
Selected response from:

Himawari
Poland
Grading comment
thanx
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dane konfiguracyjnexxxM_M
3dane ustawień
Himawari
3Dane konieczne do zalozenia konta
Agnieszka Hayward


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Dane konieczne do zalozenia konta


Explanation:
przy obecnym kontekscie tylko tyle moge...

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dane ustawień


Explanation:
tak też może być - mogą to być ustawienia indywidualne, albo też ustawienia dotyczące zainstalowanych programów tout court.
Oczywiście, pewności nie mam , bo Pan Kontekst jest nieobecny ;)

Himawari
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
thanx

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dane konfiguracyjne


Explanation:
...

xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 171