KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

force feedback vs. power feedback

Polish translation: sprzężenie zwrotne siły i sprzężenie zwrotne wibracji


18:03 Feb 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / kierownica do gier
English term or phrase: force feedback vs. power feedback
The force feedback effect is for PC only﹐ and power feedback for PS2 or PS.

Ta kierownica do gier może być przyłączana albo do komputera osobistego albo do Playstation.

Nie ukrywam, że większą tajemnicę dla mnie stanowi 'power feedback', bo o ile 'siłowe sprzężenie zwrotne' w kontekście gier występuje jak najbardziej, to z 'mocowym sprzężeniem zwrotnym' raczej nie można się spotkać.
barwin
Polish translation:sprzężenie zwrotne siły i sprzężenie zwrotne wibracji
Explanation:
z tym że 'force feedback' w tekstach polskich najczęściej nie jest tłumaczone, zaś 'power feedback' tak

http://h4g.pl/product_info.php/cPath/67/products_id/316
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sprzężenie zwrotne siłowe / sprzężenie zwrotne wibracjixxxM_M
3sprzężenie zwrotne siły i sprzężenie zwrotne wibracji
leff


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprzężenie zwrotne siły i sprzężenie zwrotne wibracji


Explanation:
z tym że 'force feedback' w tekstach polskich najczęściej nie jest tłumaczone, zaś 'power feedback' tak

http://h4g.pl/product_info.php/cPath/67/products_id/316

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 86
Grading comment
Dzieki!

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprzężenie zwrotne siłowe / sprzężenie zwrotne wibracji


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2006-02-23 18:26:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.swistak.pl/aukcje/1644079.html
http://sklep.vgm.pl/product_info.php/cPath/8_344/products_id...

xxxM_M
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 171