KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

platen sheet

Polish translation: arkusz dociskowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:platen sheet
Polish translation:arkusz dociskowy
Entered by: Piotr Bienkowski

07:43 Feb 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / kopiarki, urządzenia wielofunkcyjne
English term or phrase: platen sheet
Takie coś od spodu automatycznego podajnika dokumentów, co trzeba czyścić co jakiś czas. Służy chyba do dociskania kartki do szyby ekspozycyjnej.
Piotr Bienkowski
Poland
płyta dociskowa
Explanation:
tak przynajmniej podaje komputerowy PWN-Oxford:
[platen /'platn/ n (on typewriter) wałek m; (in printing press) płyta f dociskowa]
a potwierdza to również Leksykonia

może to pomoże :)
Selected response from:

Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Grading comment
ostatecznie napisałem arkusz dociskowy. Odpowiedź Andrzeja też jest dobra, ale za długa, żeby ją wstawić do tłumaczenia
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4płyta dociskowa
Jolanta Konowalczyk
4biały arkusz tworzywa od spodu pokrywy, którą sią zamyka / dociska dokument położony na szybie
Andrzej Lejman
3płyta / wałek dociskowyanthro30


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płyta dociskowa


Explanation:
tak przynajmniej podaje komputerowy PWN-Oxford:
[platen /'platn/ n (on typewriter) wałek m; (in printing press) płyta f dociskowa]
a potwierdza to również Leksykonia

może to pomoże :)

Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 7
Grading comment
ostatecznie napisałem arkusz dociskowy. Odpowiedź Andrzeja też jest dobra, ale za długa, żeby ją wstawić do tłumaczenia

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płyta / wałek dociskowy


Explanation:
nie wiem, jak wygląda to urządzenie w środku, raczej jest to płyta

anthro30
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: Na pewno nie wałek, płyta blisko, ale nie do końca
15 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
biały arkusz tworzywa od spodu pokrywy, którą sią zamyka / dociska dokument położony na szybie


Explanation:
dokumentów

platen - płyta / pokrywa dociskowa, zamykająca / dociskająca dokument położony na document glass, czyli szybie dokumentów



Referencje: tysiące stron dokumentów przetłumaczonych dla wiodącego producenta kopiarek ;-)

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 323