KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

mobile video playback technology

Polish translation: technologia odtwarzania plików wideo na urządzeniach przenośnych


12:54 Oct 28, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: mobile video playback technology
service on-line
kasiamiron
Polish translation:technologia odtwarzania plików wideo na urządzeniach przenośnych
Explanation:
na przykład tak

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-10-28 13:00:44 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście, można też napisać na urządzeniach mobilnych, rzecz gustu

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2006-10-28 13:29:51 GMT)
--------------------------------------------------

Technologia jako taka nie jest mobilna, wręcz przeciwnie, jest "zafiksowana" w jakimś urządzeniu; to dzięki niej coś staje się mobilne: praca, urządzenia, łączność itd. Ale przez lenistwo autorów różnych tekstów rozpleniły się takie skrótowce.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1technologia odtwarzania plików wideo na urządzeniach przenośnych
Andrzej Lejman
4mobilna technologia odtwarzania (plików) video
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mobilna technologia odtwarzania (plików) video


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 248

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: to urządzenia są mobilne, a nie technologia; poza tym, od dawna już piszemy wideo, nie video
2 mins
  -> w takim razie jak się ma do tego 'mobilna technologia Centrino' cytowana poniżej, to laptop jest przenośny a nie technologia ? ;-)

neutral  Maciek Drobka: Zgadzam się z Andrzejem: 'mobilna technologia' to moim zdaniem potworek, choć z drugiej strony -- na pewno bardzo już rozpowszechniony (np. technologia mobilna Centrino -- tu też chodzi o komputery przenośne).
12 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
technologia odtwarzania plików wideo na urządzeniach przenośnych


Explanation:
na przykład tak

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-10-28 13:00:44 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście, można też napisać na urządzeniach mobilnych, rzecz gustu

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2006-10-28 13:29:51 GMT)
--------------------------------------------------

Technologia jako taka nie jest mobilna, wręcz przeciwnie, jest "zafiksowana" w jakimś urządzeniu; to dzięki niej coś staje się mobilne: praca, urządzenia, łączność itd. Ale przez lenistwo autorów różnych tekstów rozpleniły się takie skrótowce.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 323
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: Dłuższe, ale chyba lepsze.
1 hr