KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

combo box

Polish translation: pole kombi


10:50 Feb 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / opis aplikacji komputerowej
English term or phrase: combo box
to jest nazwa jakiegos pola, tam wpisuje sie walute
Lidia Lewandowska-Nayar
Poland
Polish translation:pole kombi
Explanation:
Tak jest np. w produktach MS
Selected response from:

ap1000
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pole kombi
ap1000
4pole rozwijanej listy
Adam Lankamer
4pole typu COMBO BOX
Wojciech Kutta


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pole kombi


Explanation:
Tak jest np. w produktach MS

ap1000
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PiotrA: To określenie jest właściwe, bo tu chodzi nie tylko o listę - w takie pole można też wpisywać dane spoza listy.
1 hr
  -> dzięks :)

agree  M.A.B.
1 hr
  -> dzięks :)

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pole typu COMBO BOX


Explanation:
typ pola, umożliwiającego wybór z listy (Visual Basic)


    Reference: http://www.vbaction.net/combo.html
Wojciech Kutta
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pole rozwijanej listy


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 248

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Kutta: Wg mnie to jest najbardziej "po polsku"
1 min

disagree  PiotrA: Pole listy to nie to samo co pole kombi - w polu listy można wybrac tylko to co się na niej znajduje, pole kombi daje więcej możliwości (patrz mój komentarz do propozycji kol. ap1000.
1 hr

neutral  M.A.B.: ta sama uwaga jak od RG dla bartka
1 hr