KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

Site License Administration Account

Polish translation: konto zarządzania licencją grupową


17:37 Nov 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: Site License Administration Account
The usage reports are uploaded monthly to your Site License Administration Account and the registered Site License Administrator will be alerted by email.

Pogubiłam się... czy chodzi tu o 'konto administracyjne licencji sieciowej' czy 'konto zarządzania licencją sieciową'???
Magda K
Polish translation:konto zarządzania licencją grupową
Explanation:
Albo ... licencją dla lokalizacji (np. uczelni). "Site " w tym przypadku to nie "website".
Spotyka się też okreslenie "licencja typu site"
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję bardzo za odpowiedź. w tym kontekscie chodziło o licencję grupową.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2konto zarządzania licencją grupową
Jerzy Matwiejczuk
4Konto Zarządzania Licencjami w serwisie [internetowym]Mariusz Moryl


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
site license administration account
Konto Zarządzania Licencjami w serwisie [internetowym]


Explanation:
Gdyby chodziło o konto administracyjne (administratora) do zarządzania licencjami to by raczej było "Administrator account". Ale co ciekawe: jak sie tak dobrze zastanowić, to sens jest ten sam, bo kto jak nie administrator ma dostęp do konta zarządzania licencjami :P

Mariusz Moryl
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
site license administration account
konto zarządzania licencją grupową


Explanation:
Albo ... licencją dla lokalizacji (np. uczelni). "Site " w tym przypadku to nie "website".
Spotyka się też okreslenie "licencja typu site"


    wortal.php.pl/phppl/content/download/1202/6932/version/1/file/Licencjonowanie+oprogramowania.pdf
    Reference: http://www.esripolska.com.pl/index.php?option=com_content&ta...
Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1120
Grading comment
dziękuję bardzo za odpowiedź. w tym kontekscie chodziło o licencję grupową.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Moryl: Jak najbardziej zgadzam się z p. Jerzym i wierzę że kwestia czym jest "site" będzie oczywista w szerszym kontekście.
1 hr
  -> Dziękuję!

agree  Polangmar: W kwestii pobocznej - link jest długi i rozszerza mi stronę - może jakiś "skracacz"...:)
3 hrs