KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

network-aware solution

Polish translation: rozwiązanie uwzględniające sieć


17:06 Nov 10, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: network-aware solution
a scalable, network aware, and easy to use solution for electronic transactions
Cake
Polish translation:rozwiązanie uwzględniające sieć
Explanation:
Mniej niż network-based i network-oriented. Uwzględniające - tj. biorące pod uwagę, zdające sobie sprawę z istnienia i uwarunkowań sieci.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozwiązanie uwzględniające sieć
Jerzy Matwiejczuk
3 +1rozwiązanie gotowe/przystosowane do pracy w sieci
Maciek Drobka


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rozwiązanie gotowe/przystosowane do pracy w sieci


Explanation:
Propozycja.

ew. ...gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy w sieci

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1161

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Poplawski
4 hrs
  -> dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rozwiązanie uwzględniające sieć


Explanation:
Mniej niż network-based i network-oriented. Uwzględniające - tj. biorące pod uwagę, zdające sobie sprawę z istnienia i uwarunkowań sieci.

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1120
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joanna_j
6 hrs
  -> Dzięki!