KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

allowed memory

Polish translation: pamięć obsługiwana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:allowed memory
Polish translation:pamięć obsługiwana
Entered by: asia20002

16:50 Apr 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: allowed memory
Mam takie pytanie:
W zdaniu The Linux version you have selected has a max. allowed memory of 64 GB.
chodzi o to, że system zajmuje czy obsługuje max. taką pamięć.
asia20002
Poland
pamięć obsługiwana
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziękuję, choć dość to skomplikowane :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pamięć obsługiwana
Adam Lankamer
4wielkość dopuszczalnej/dostępnej pamięci
Jerzy Matwiejczuk
4dozwolona pamięć
Maciek Drobka


Discussion entries: 6





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pamięć obsługiwana


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 248
Grading comment
dziękuję, choć dość to skomplikowane :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Kozlowski: dozwolona moze być i większa ale system obsługuje jedynie 64 GB
56 mins

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dozwolona pamięć


Explanation:
Moim zdaniem.

W wybranej wersji systemu Linux maksymalna dozwolona ilość pamięci/pamięć wynosi 64 GB.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1161

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wielkość dopuszczalnej/dostępnej pamięci


Explanation:
Jest to wielkość pamięci operacyjnej - fizycznej lub (najczęściej)wirtualnej - udostępniona przez system (np. Linux) lub środowisko (np. PHP) programowi użytkowemu/aplikacji/procesowi.

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1120




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Adam Lankamer, Jerzy Matwiejczuk, M.A.B.