KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

non-network printer

Polish translation: drukarka bez funkcji sieciowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-network printer
Polish translation:drukarka bez funkcji sieciowych
Entered by: misiu_mietowy

09:31 Jul 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / hardware
English term or phrase: non-network printer
You can make non-network printers network-ready using a print server

Możesz przystosować drukarki NIESIECIOWE??? do pracy w sieci, używając serwera druku
misiu_mietowy
drukarka bez funkcji sieciowych
Explanation:
albo niesieciowa, tak jak piszesz


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-07-11 09:34:29 GMT)
--------------------------------------------------

albo jeszcze 'nieprzystosowana do pracy w sieci', tylko wówczas trzeba by przeformułować zdanie

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-07-11 10:47:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ale to chyba uwaga nie do mnie... :o)
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3drukarka lokalna
Jerzy Matwiejczuk
3 +3drukarka bez funkcji sieciowych
Maciek Drobka
4drukarka bez karty sieciowej
Piotr Sawiec


Discussion entries: 1





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
drukarka lokalna


Explanation:
A ściślej: podłączona lokalnie

--------------------------------------------------
Note added at   33 min (2008-07-11 10:04:35 GMT)
--------------------------------------------------

Tutaj przeciwstawienie lokalna-sieciowa:
http://tinyurl.com/57yhso

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: tak chyba jestem podłączony :)
3 mins
  -> Dziękuję!

agree  ~Ania~: tez mozna tak; local printer = non-network printer, i.e. one not connected to the network
33 mins
  -> Dziękuję!

agree  kopianka: nie podłączona do sieci - przygotowana do pracy w sieci za pośrednictwem print serwera
1 day4 hrs
  -> Dziękuję!

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
drukarka bez funkcji sieciowych


Explanation:
albo niesieciowa, tak jak piszesz


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-07-11 09:34:29 GMT)
--------------------------------------------------

albo jeszcze 'nieprzystosowana do pracy w sieci', tylko wówczas trzeba by przeformułować zdanie

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-07-11 10:47:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ale to chyba uwaga nie do mnie... :o)

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1161
Notes to answerer
Asker: E... lokalna raczej nie. CHodzi o drukarkę, która nie ma interfejsu sieciowego i dlatego nie można jej podłączyć do sieci. Drukarka sieciowa też może być lokalna, jeśli nie użyje się jej interfejsu sieciowego.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: drukarka nie będąca sieciową - w przeciwieństwie do drukarki sieciowej
7 mins
  -> dziękuję

agree  ~Ania~: tez ladnie ale wole niesieciowa, jako ze drukarka bez funkcji sieciowych wyglada jakby nie mogla byc przylaczona do sieci
1 hr
  -> dziękuję

agree  PiotrA: Raczej masz rację. Tu chodzi o takie, których nie można włączyć w sieć bo nie mają interfejsu sieciowego. Przecież drukarka sieciowa może pracować zarówno w sieci, jak i lokalnie. "Lokalność" nie jest wyróżnikiem konstrukcyjnym.
1 hr
  -> dziękuję, to fakt

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drukarka bez karty sieciowej


Explanation:
też uwazam, że chodzi o sprzętowe wymogi, a nie sposób podłączenia, gdyż w przeciwnym razie tekst będzie bez sensu, podłącza się przez kartę sieciową wbudowaną w drukarkę,

Piotr Sawiec
Native speaker of: Native in PolishPolish