KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

renew

Polish translation: oświeżyć


12:15 Jan 30, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: renew
DHCP has been renewed

treść stringa - co dokładnie z tym protokołem zrobiono?
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:oświeżyć
Explanation:
Odświeżanie DHCP - http://tinyurl.com/akoyrz

Elementem przydzielenia klientowi adresu IP przez serwer DHCP jest przyznanie dodatkowo tzw. czasu dzierżawy (lease). Określa on czas ważności ustawień.
Selected response from:

geopiet
Grading comment
dziękuję obu odpowiadającym, odświeżanie lekko wieksza frekwencja w złożeniach
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odnowiony
Jolanta Kasprzak-Sliwinska
3oświeżyć
geopiet


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odnowiony


Explanation:
Nie protokół, lecz adres.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-01-30 12:22:37 GMT)
--------------------------------------------------

albo czas dzierżawy

I odpowiedź powinna być "odnowić"

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-01-30 12:24:36 GMT)
--------------------------------------------------

Koledzy sieciowcy mi tu sugerują, żeby nie kombinować: adres i już :)

Jolanta Kasprzak-Sliwinska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 129

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oświeżyć


Explanation:
Odświeżanie DHCP - http://tinyurl.com/akoyrz

Elementem przydzielenia klientowi adresu IP przez serwer DHCP jest przyznanie dodatkowo tzw. czasu dzierżawy (lease). Określa on czas ważności ustawień.


geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 138
Grading comment
dziękuję obu odpowiadającym, odświeżanie lekko wieksza frekwencja w złożeniach