KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

circuit board

Polish translation: płytka drukowana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:circuit board
Polish translation:płytka drukowana
Entered by: J B-B

11:37 Feb 5, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Hard disc drive replacement
English term or phrase: circuit board
As in the statement: "Do not touch the circuit board" while replacing the hard disc drive
J B-B
płytka drukowana
Explanation:
W tym kontekście wystarczy.

http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&q="dotykać płytki ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-05 12:38:46 GMT)
--------------------------------------------------

Dla jasności: chodzi o całą płytkę -- przynajmniej w tym zakazie -- a nie o poszczególne jej elementy/układy.

A płytka wygląda tak: http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&lr=&q="płytka druk...
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3płytka drukowana
Maciek Drobka
4 -1układ scalony
Piotr Domanski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
układ scalony


Explanation:
Właściwie to samo, co proponuje Maciek, tylko trochę inaczej

Piotr Domanski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: porównaj pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_scalony oraz pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82ytka_drukowana (obwód drukowany jest synonimem płytki drukowanej).
54 mins

neutral  Crannmer: Ani troche nie to samo. To sa zupelnie inne elementy i zespoly, diametralnie inaczej produkowane i majace zupelnie inna funkcje.
3 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
płytka drukowana


Explanation:
W tym kontekście wystarczy.

http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&q="dotykać płytki ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-05 12:38:46 GMT)
--------------------------------------------------

Dla jasności: chodzi o całą płytkę -- przynajmniej w tym zakazie -- a nie o poszczególne jej elementy/układy.

A płytka wygląda tak: http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&lr=&q="płytka druk...

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1161
Grading comment
Dziękuję bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zuraw_polska: płyta z połączeniami do montażu podzespołów elektronicznych.
0 min
  -> dziękuję

agree  Archie
1 min
  -> dziękuję

agree  Crannmer: plytka/karta. BTW tu drukowana, w innych przypadkach niekoniecznie :-)
3 hrs
  -> tak, oczywiście; dziękuję