KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

total cost of ownership TCO

Polish translation: całkowity koszt posiadania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:total cost of ownership, TCO
Polish translation:całkowity koszt posiadania
Entered by: Wit

23:05 Nov 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: total cost of ownership TCO
Total Cost of Ownership of server systems / IT systems
Stanislaw Kulikowski
Poland
caіkowity koszt posiadania
Explanation:
... iSeries na stronach IBM Corp. Dostępne są obecnie raporty z nastepujących tematów: Całkowity koszt posiadania rozwiązania (TCO) i niezawodność; ...
www.ibm.com/pl/eserver/iseries/raporty/
Selected response from:

Wit
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2caіkowity koszt posiadania
Wit
5 -1całkowity koszt użytkowaniaLuke2010
5 -1calkowity koszt wlasnosci
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
total cost of ownership tco
calkowity koszt wlasnosci


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2003-11-09 23:15:04 GMT)
--------------------------------------------------

ze w wielu przypadkach nie uregulowano praw wlasnosci tych nieruchomosci ... Kontyngentu
Wojskowego (PKW) w Bosni przyjmujac, ze calkowity koszt operacji polskiego ...

www.kprm.gov.pl/1937_3317.htm

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2003-11-09 23:15:22 GMT)
--------------------------------------------------

po zakonczeniu przedsiewziecia okaza sie nizsze niz zakladany koszt calkowity wymieniony
w ... Wlasnosc, tytul, oraz prawa do wlasnosci materialnej i niematerialnej ...

www.mk.gov.pl/pkk/doc/grant.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2003-11-09 23:16:31 GMT)
--------------------------------------------------

na poczatku kazdego roku dotacji odejmie sie calkowity planowany koszt ofp, to ... koncentruje
sie na okreslaniu zaleznosci wlasnosci plastycznych zlaczy ...

www.polsl.pl/alma.mater/biuletyn/0896/senat.html

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  leff: i gdzie w tych cytatach jest 'całkowity koszt własności'?
2 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
total cost of ownership tco
caіkowity koszt posiadania


Explanation:
... iSeries na stronach IBM Corp. Dostępne są obecnie raporty z nastepujących tematów: Całkowity koszt posiadania rozwiązania (TCO) i niezawodność; ...
www.ibm.com/pl/eserver/iseries/raporty/

Wit
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dziekuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: jak najbardziej
1 hr
  -> dzięki :)

agree  Andrzej Lejman: dokładnie tak
9 hrs
  -> dzięki :)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
całkowity koszt użytkowania


Explanation:
Sądzę, że nie chodzi tylko o posiadanie, czy bycie właścicielem ale przede wszystkim korzystanie z danego systemu IT

Luke2010
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: Nie. Chodzi dokładnie o koszt posiadania, czyli nabycia i eksploatacji.
1 hr
  -> OK. Zgadzam się.