KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

hot plug

Polish translation: zob.


23:29 Nov 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: hot plug
With SCSI hot plug U320 drives as standard and optimal embedded RAID, Spec 2600 offers one of the most cost-effective ways to achieve a highly available RAID solution.
Stanislaw Kulikowski
Poland
Polish translation:zob.
Explanation:
są dwie szkoły -- albo się nie tłumaczy (tylko wtedy trzeba się starać zachować mianownik) albo kalkuje "podłączane na gorąco" (ew. z cudzysłowami) inne wersje są rzadsze i mniej intuicyjne (podłączane w ruchu, podczas pracy...) ale też możliwe

... Serwer typu blade HP ProLiant BL20p może być wyposażony w dwa procesory Intel® Pentium® III, dwa napędy SCSI podłączane "na gorąco", pamięć ECC ...
www.hp.com.pl/doc/1302

Polska terminologia informatyczna
... hot-pluggable, podłączane "na gorąco", podłączane podczas pracy ...
cgi.btinfo.com.pl/cgi-bin/szukaj_alfa.pl?text=h
Selected response from:

Wit
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3zob.
Wit
4podłączane w trakcie pracyLuke2010


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
zob.


Explanation:
są dwie szkoły -- albo się nie tłumaczy (tylko wtedy trzeba się starać zachować mianownik) albo kalkuje "podłączane na gorąco" (ew. z cudzysłowami) inne wersje są rzadsze i mniej intuicyjne (podłączane w ruchu, podczas pracy...) ale też możliwe

... Serwer typu blade HP ProLiant BL20p może być wyposażony w dwa procesory Intel® Pentium® III, dwa napędy SCSI podłączane "na gorąco", pamięć ECC ...
www.hp.com.pl/doc/1302

Polska terminologia informatyczna
... hot-pluggable, podłączane "na gorąco", podłączane podczas pracy ...
cgi.btinfo.com.pl/cgi-bin/szukaj_alfa.pl?text=h

Wit
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dziekuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Froelich: http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/cgi-bin/search_e.cgi?SLOWO=...
1 hr
  -> dzięki :) tak jest, tyle że ja mam ten słownik na dysku...

agree  leff
1 hr
  -> dzięki :)

agree  Andrzej Lejman
8 hrs
  -> dzięki :)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podłączane w trakcie pracy


Explanation:
Według MS "podłączane na gorąco" ale
może to być niejasne dla czytelnika.

Luke2010
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish