KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

Only Disc at Once writing DISC

Polish translation: Tylko dla dysku zapisanego w trybie Disc At Once


10:15 Apr 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Only Disc at Once writing DISC
Doptyczy opisu napędu CD-R/RW/DVD (czyli Combo) dla notebooka. Podane są kompatybilne formaty płyt, między innymi: DVD-RW:4.7 GB (Only Disc at Once writing DISC)

W zasadzie nie ma problemu, DVD zapisane jako Disc at Once, ale po co jeszcze DISC?
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:Tylko dla dysku zapisanego w trybie Disc At Once
Explanation:
Chyba chodzi o pojemność dla danego reżimu zapisu.
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Wybieram ze wzgledu na "tryb", choc w zasadzie nalezaloby podzielic punkty.
Nie mam najmniejszych watpliwosci co do idiomu informatycznego w postaci "Disk At Once = DAO", tylko dodatkowo slowo DISC wersalikami troche mnie zbilo z tropu, ale jesli dwoch tak znakomitych fachowcow potwierdza, co juz sam przypuszczalem, to nie mam najmniejszych watpliwosci.

Dzieki
Jerzy
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tylko płyty zapisane metodą "disc at once"
Andrzej Lejman
4 +1Tylko dla dysku zapisanego w trybie Disc At OnceWitold


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tylko dla dysku zapisanego w trybie Disc At Once


Explanation:
Chyba chodzi o pojemność dla danego reżimu zapisu.

Witold
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Wybieram ze wzgledu na "tryb", choc w zasadzie nalezaloby podzielic punkty.
Nie mam najmniejszych watpliwosci co do idiomu informatycznego w postaci "Disk At Once = DAO", tylko dodatkowo slowo DISC wersalikami troche mnie zbilo z tropu, ale jesli dwoch tak znakomitych fachowcow potwierdza, co juz sam przypuszczalem, to nie mam najmniejszych watpliwosci.

Dzieki
Jerzy

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: tak, ale to nie kwestia pojemności, tylko sposób zapisu
1 min

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
only disc at once writing disc
tylko płyty zapisane metodą "disc at once"


Explanation:
po prostu

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 323

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari
49 mins