KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

scale-out

Polish translation: zwiększanie wydajno¶ci/możliwo¶ci (aplikacji)


14:03 Aug 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: scale-out
"Scale-out with Shared Data Clusters VERITAS Storage Foundation Cluster File System allows concurrent data sharing among Linux servers, enabling application scale-out and greater utilization of enterprise SANs."
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:zwiększanie wydajno¶ci/możliwo¶ci (aplikacji)
Explanation:
Na przykład, z tych samych zasobów danych będzie mogło korzystać więcej użytkowników tej samej aplikacji. Np. baza MySQL nie wyrabiała przy 1000 użytkowników - instaluj± Twój klastrowy system plików i włala: bez reinstalacji MySQL-a obsługuje 5000. To tylko jedno z zastosowań scale-out, ale chyba wła¶nie o nie chodzi w tym przypadku.
Selected response from:

Adam Podstawczynski
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1skalowanie
Adam Zakrzewski
3zwiększanie wydajno¶ci/możliwo¶ci (aplikacji)
Adam Podstawczynski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
skalowanie


Explanation:
skalowanie aplikacji

Adam Zakrzewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Podstawczynski: tak, zgadza się, ale "skalowanie" jest tu tak samo wieloznaczne jak scale-out; patrz moja propozycja
25 mins

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwiększanie wydajno¶ci/możliwo¶ci (aplikacji)


Explanation:
Na przykład, z tych samych zasobów danych będzie mogło korzystać więcej użytkowników tej samej aplikacji. Np. baza MySQL nie wyrabiała przy 1000 użytkowników - instaluj± Twój klastrowy system plików i włala: bez reinstalacji MySQL-a obsługuje 5000. To tylko jedno z zastosowań scale-out, ale chyba wła¶nie o nie chodzi w tym przypadku.

Adam Podstawczynski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dzięki