KudoZ home » English to Polish » Journalism

black hole sun

Polish translation: słońce w czarnej dziurze/czarnej dziury


17:46 Mar 27, 2004
English to Polish translations [PRO]
Journalism
English term or phrase: black hole sun
j.w.
gwen0
Polish translation:słońce w czarnej dziurze/czarnej dziury
Explanation:
... Słońce w czarnej dziurze W moich oczach Niedysponowany W przebraniu Którego nikt
nie zna Ukrywa twarz Wąż składa Słońce W mojej hańbie Wrze żar Lato ...
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czarna dziuraMateuszJ
4słońce w czarnej dziurze/czarnej dziury
maciejm


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
słońce w czarnej dziurze/czarnej dziury


Explanation:
... Słońce w czarnej dziurze W moich oczach Niedysponowany W przebraniu Którego nikt
nie zna Ukrywa twarz Wąż składa Słońce W mojej hańbie Wrze żar Lato ...



    Reference: http://www.soundgarden.civ.pl/teksty/txt.php?show=asidespl
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 5

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czarna dziura


Explanation:
Jeśli wyobrazisz sobie niemożliwy układ planetarny, w którym planety i Ziemia krążą wokół czarnej dziury, tak jak piosence Soundgarden, czarna dziura będzie słońcem tego układu i tłumacząc nie trzeba 'słońca' dodawać. W innych kontekstach proponuję: "czarna dziura słońca", lub "czarna dziura w centrum układu planetarnego".

MateuszJ
Native speaker of: Native in PolishPolish