KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

the party may terminate this Agreement if any Milestone is not met

Polish translation: strona może rozwiązać niniejszą umowę, jeśli którykolwiek z celów cząstkowych nie zostanie osiągnięt


06:29 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: the party may terminate this Agreement if any Milestone is not met
co w tym przypadku znaczy slowo_Milestone-jak to przelozyc zgrabnie? Kamien milowy?
salatek
Poland
Polish translation:strona może rozwiązać niniejszą umowę, jeśli którykolwiek z celów cząstkowych nie zostanie osiągnięt
Explanation:
zwykle kilka lub więcej 'milestones' składa się na realizację ostatecznego celu umowy, projektu itp.

Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3strona może rozwiązać niniejszą umowę, jeśli którykolwiek z celów cząstkowych nie zostanie osiągnięt
Adam Lankamer
2ważny punktrobwoj


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the party may terminate this agreement if any milestone is not met
strona może rozwiązać niniejszą umowę, jeśli którykolwiek z celów cząstkowych nie zostanie osiągnięt


Explanation:
zwykle kilka lub więcej 'milestones' składa się na realizację ostatecznego celu umowy, projektu itp.



Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
dziekuje bardzo

4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
the party may terminate this agreement if any milestone is not met
ważny punkt


Explanation:
Ważny paragraf, ważne ustalenia itd. Piszącego poniosła widocznie fantazja.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 118