KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

which shall not be unreasonably withheld

Polish translation: której nie należy odmawiać bez uzasadnienia


06:58 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: which shall not be unreasonably withheld
a wczesniej jest: without the prior written consent of the other party. Ja przetlumaczylem tak: bez wcześniejszej pisemnej zgody drugiej strony, zgody tej nie można odmówić bezzasadnie.
salatek
Poland
Polish translation:której nie należy odmawiać bez uzasadnienia
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/997153?float=1
Selected response from:

GregF
Grading comment
nio bylem blisko-jeszcze raz zdiekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zgody tej nie można odmówić bez uzasadnienia
ZenonStyczyrz
4której nie należy odmawiać bez uzasadnieniaGregF


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
której nie należy odmawiać bez uzasadnienia


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/997153?float=1

GregF
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33
Grading comment
nio bylem blisko-jeszcze raz zdiekuje

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zgody tej nie można odmówić bez uzasadnienia


Explanation:
IMHO

ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87