KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

the ownership and access of any intellectual property generated

Polish translation: prawa i dostępu do własności intelektualnej powstałej


06:59 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: the ownership and access of any intellectual property generated
a wczesniej jest: The parties will discuss in good faith...
salatek
Poland
Polish translation:prawa i dostępu do własności intelektualnej powstałej
Explanation:
Strony w dobrej wierze rozstrzygną kwestię...
the ownership - skróciłem do 'prawa do' wyrzucając 'własności' aby poprawić stylistykę, choć może lepiej by zostawić?
Selected response from:

Mleczko
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3prawa i dostępu do własności intelektualnej powstałej
Mleczko
4 -1prawo posiadania i dostępu do wszelkiej wytworzonej (na podstawie umowy) własności intelektualnej
Karolina Ojrzynska-Stasiak


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
prawo posiadania i dostępu do wszelkiej wytworzonej (na podstawie umowy) własności intelektualnej


Explanation:
Trochę długie, ale dokładne tłumaczenie

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mleczko: posiadanie odnosi sie do materialnych składników majątku, ownership to własność
4 mins

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prawa i dostępu do własności intelektualnej powstałej


Explanation:
Strony w dobrej wierze rozstrzygną kwestię...
the ownership - skróciłem do 'prawa do' wyrzucając 'własności' aby poprawić stylistykę, choć może lepiej by zostawić?

Mleczko
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 73
Grading comment
dziekuje