KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

shares certificated in a share certificate

Polish translation: akcje, na które wystawiony jest dokument akcji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shares certificated in a share certificate
Polish translation:akcje, na które wystawiony jest dokument akcji
Entered by: MMcHugh

07:13 May 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / share sale agreement
English term or phrase: shares certificated in a share certificate
The Majority Shares and the Minority Shares are each certificated in a share certificate (collectively referred to as "Share Certificates")

Mam problem a polskim odpowiednikiem slowa "certificated" w tym kontekscie
MMcHugh
akcje, na które wystawiony jest dokument akcji
Explanation:
KSH art. 322, 328 i inne
Selected response from:

Mleczko
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4akcje, na które wystawiony jest dokument akcji
Mleczko
3 +1udziały ucieleśnione w certyfikacie udziałowym
Adam Lankamer


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
udziały ucieleśnione w certyfikacie udziałowym


Explanation:
ew. akcje i akcyjnym

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: skoro są zdematerializowane - a są - trudno je ucieleśnić IMO
43 mins
  -> moim zdaniem nie są zdematerializowane; zdematerializowane są akcje czy udziały w postaci np. zapisów elektronicznych w biurze maklerskim

agree  CPA: udziały na które opiewa certyfikat udziałowy
2057 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
akcje, na które wystawiony jest dokument akcji


Explanation:
KSH art. 322, 328 i inne

Mleczko
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 73
Grading comment
Dziekuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  CPA: akcje, na które wystawione jest świadectwo udziałowe
2057 days