KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

front-end fee

Polish translation: prowizja przygotowawcza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:front-end fee
Polish translation:prowizja przygotowawcza
Entered by: bartek

09:51 May 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: front-end fee
fragment z umowy
salatek
Poland
prowizja przygotowawcza
Explanation:
if the answerer enters a response 14 mins confidence: bartek front-end fee .prowizja przygotowawcza. Angielski odpowiednik: front-end fee
www.proz.com/kudoz/1031739
Selected response from:

bartek
Grading comment
ok dzieki=w sumie moglem to wpisac w wyszukiwarce i tez by znalazlo-wlasnie to zrobilem-niemniej dziekuje za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prowizja przygotowawcza
bartek
4prowizja przygotowawcza
Adam Gladys
3opłata manipulacyjna
Rafal Piotrowski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prowizja przygotowawcza


Explanation:
if the answerer enters a response 14 mins confidence: bartek front-end fee .prowizja przygotowawcza. Angielski odpowiednik: front-end fee
www.proz.com/kudoz/1031739

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561
Grading comment
ok dzieki=w sumie moglem to wpisac w wyszukiwarce i tez by znalazlo-wlasnie to zrobilem-niemniej dziekuje za pomoc

1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opłata manipulacyjna


Explanation:
przynajmniej tak to kiedy¶ tłumaczyli¶my w banku...

Rafal Piotrowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 105

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prowizja przygotowawcza


Explanation:
.

Adam Gladys
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish