KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

usage fee

Polish translation: opłata eksploatacyjna


21:59 Jun 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: usage fee
The Manager is obliged to pay 15% of the rent to the Company as a usage fee, and to owe all utility charges.
makawa
Polish translation:opłata eksploatacyjna
Explanation:
przypuszczalnie cały czynsz opłacany jest przez firmę, a manager partycypuje w tych kosztach w 15% oraz płaci 100% za media
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki. użytkowanie raczej nie, bo pachnie księgą wieczystą a pan tylko sobie korzysta z mieszkania firmowego
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1opłata eksploatacyjnaMarek Daroszewski (MrMarDar)
3opłata za użytkowanieMagdalena Harrison
3opłata za korzystanie z mediów
ZenonStyczyrz


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opłata za korzystanie z mediów


Explanation:
chyba o to chodzi


--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2005-06-20 22:00:55 GMT)
--------------------------------------------------

chociaż już póĽna pora :)))

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-06-20 22:27:53 GMT)
--------------------------------------------------

Rzeczywi¶cie póĽna pora
Cofam moj± odpowiedĽ

Chodzi bardziej o \"opłatę amortyzacyjn±\" tylko nie wiem jak to ładnie uj±ć

ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opłata za użytkowanie


Explanation:
From the placing of the comma, it seems that usage fee is not related to the utilities, payment for which is due separately.


    Reference: http://www.pfva.com.pl/law.php?a=orzecz&id=110
Magdalena Harrison
Native speaker of: Native in PolishPolish

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opłata eksploatacyjna


Explanation:
przypuszczalnie cały czynsz opłacany jest przez firmę, a manager partycypuje w tych kosztach w 15% oraz płaci 100% za media

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514
Grading comment
dzięki. użytkowanie raczej nie, bo pachnie księgą wieczystą a pan tylko sobie korzysta z mieszkania firmowego

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cquest
2876 days
  -> dzięki!