KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

XXX can offset its own claims against the Customer’s claims

Polish translation: xxx moze potrącic wlasne roszczenia na poczet roszczeń klienta


16:01 Jun 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: XXX can offset its own claims against the Customer’s claims
XXX jest dostawcą usług dla klienta, jednocześnie pośrednikiem. Chodzi o SMSy za które klient dostaje pieniądze. XXX dostaje działkę od operatora, potem płaci klientowi.
kasiamiron
Polish translation:xxx moze potrącic wlasne roszczenia na poczet roszczeń klienta
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-06-21 16:07:20 GMT)
--------------------------------------------------

z roszczeń ...
Selected response from:

bartek
Grading comment
Bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5XXX jest uprawniony do potracenia swoich wierzytelności z wierzytelnościami przysługującymi klientow
Wojciech Wołoszyk
3xxx moze potrącic wlasne roszczenia na poczet roszczeń klienta
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
xxx can offset its own claims against the customer�s claims
xxx moze potrącic wlasne roszczenia na poczet roszczeń klienta


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-06-21 16:07:20 GMT)
--------------------------------------------------

z roszczeń ...

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561
Grading comment
Bardzo dziękuję!

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
xxx can offset its own claims against the customer’s claims
XXX jest uprawniony do potracenia swoich wierzytelności z wierzytelnościami przysługującymi klientow


Explanation:
.

Wojciech Wołoszyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 374