KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

adequate the invoiced prices

Polish translation: byc adekwatne do cen / odpowiadać cenom podanych/m w fakturach


21:38 Jul 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: adequate the invoiced prices
So at the 1st January of each year must be adequate the invoiced prices on base of the reduction condition.

co musi być adequate? nie wiem czego nie wiem w tym zdaniu... i o co zapytać...
makawa
Polish translation:byc adekwatne do cen / odpowiadać cenom podanych/m w fakturach
Explanation:
przy uwzględnieniu / zastosowaniu warunkow ich obniżania
Selected response from:

bartek
Grading comment
masz rację :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4adekwatne ceny fakturowe1234Monika
4byc adekwatne do cen / odpowiadać cenom podanych/m w fakturach
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
byc adekwatne do cen / odpowiadać cenom podanych/m w fakturach


Explanation:
przy uwzględnieniu / zastosowaniu warunkow ich obniżania

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561
Grading comment
masz rację :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adekwatne ceny fakturowe


Explanation:
to wg slownika terminologii prawniczej i ekonomicznej (by J.,H.Jaslan)

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs 40 mins (2005-07-17 21:19:13 GMT)
--------------------------------------------------

moze chodzi o to: Z dniem pierwszym stycznia kazdego roku, ceny na fakturach musza uwzgledniac wysokosc udzielonej bonifikaty.

1234Monika
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8