KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

up to a percentage and against proportionate increase

Polish translation: o określony procent.... itd


22:08 Aug 15, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: up to a percentage and against proportionate increase
The Purchaser reserves the right to increase or decrease the quantity of teh material up to a percentage and against proportionate increase and decrease of the total price
makawa
Polish translation:o określony procent.... itd
Explanation:
Nabywca zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości materiału o określony procent przy jednoczesnym proporcjonalnym podniesieniu lub obniżeniu ceny całkowitej.
Selected response from:

Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Grading comment
ta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1do określonego procentu i w zamian za proporcjonalny wzrostSuczka
4o określony procent.... itd
Jolanta Konowalczyk


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
do określonego procentu i w zamian za proporcjonalny wzrost


Explanation:
a percentage - oznacza, że do pewnego procentu, do określonego procentu - pewnie ilość procentów zależy od kontraktu

Suczka
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anne wagner-findeisen
1 hr

1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
o określony procent.... itd


Explanation:
Nabywca zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości materiału o określony procent przy jednoczesnym proporcjonalnym podniesieniu lub obniżeniu ceny całkowitej.


Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 11
Grading comment
ta