KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

in specie

Polish translation: in specie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in specie
Polish translation:in specie
Entered by: beattam

13:34 Sep 3, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: in specie
to distribute in specie or otherwise as may be resolved
beattam
Ireland
in specie :)
Explanation:
Tego terminu używa się też w polskim kontekście. Znaczenie: rzecz oznaczona co do tożsamości, w swoim własnym rodzaju, lub: w gotówce. Nie wiadomo, o jaką rzecz chodzi, więc trudno konkretniej, ale ja bym zostawiła oryginał.
Selected response from:

Monika Lipiec
Grading comment
Thx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1in specie :)
Monika Lipiec
4gotówkąRoman Kozierkiewicz


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
in specie :)


Explanation:
Tego terminu używa się też w polskim kontekście. Znaczenie: rzecz oznaczona co do tożsamości, w swoim własnym rodzaju, lub: w gotówce. Nie wiadomo, o jaką rzecz chodzi, więc trudno konkretniej, ale ja bym zostawiła oryginał.

Monika Lipiec
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thx!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: http://tinyurl.com/ryorc ale nie wpisuj emotikonow do odpowiedzi, to ma byc slownik///;-)
3 hrs
  -> Thx :) Za naukę również - początkująca jestem ;)

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gotówką


Explanation:
Dokładnie w "brzęczącej monecie"

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 724