KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Incorporated by reference

Polish translation: włączony (do umowy) na mocy (niniejszego) odwołania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Incorporated by reference
Polish translation:włączony (do umowy) na mocy (niniejszego) odwołania
Entered by: Adam Lankamer

07:28 Oct 29, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Incorporated by reference
Formułka z umowy. Jak to poprawnie brzmi po polsku?
kasiamiron
włączony (do umowy) na mocy (niniejszego) odwołania
Explanation:
imho
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4włączony (do umowy) na mocy (niniejszego) odwołania
Adam Lankamer
3stanowiący załącznik będący integralną częścią (niniejszej umowy)
Pawel Michniak


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
incorporated by reference
stanowiący załącznik będący integralną częścią (niniejszej umowy)


Explanation:
jako propozycja

Pawel Michniak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incorporated by reference
włączony (do umowy) na mocy (niniejszego) odwołania


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
Dzięki