KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

termination of employment

Polish translation: rozwiązanie umowy o pracę


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:termination of employment
Polish translation:rozwiązanie umowy o pracę
Entered by: gabik

11:55 Mar 8, 2007
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: termination of employment
The Note shall become payable in full upon the voluntary or involuntary termination or cessation of employment of Borrower with the Company, for any reason, with or without cause (including death or disability).
gabik
rozwiązanie umowy o pracę
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rozwiązanie umowy o pracę
Adam Lankamer
3zakończenie stosunku pracy
Ewa Dabrowska


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rozwiązanie umowy o pracę


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
53 mins

agree  Piotr Rypalski
58 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zakończenie stosunku pracy


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-03-08 12:06:52 GMT)
--------------------------------------------------

Rzecznik Praw Obywatelskich... o pracę bez wypowiedzenia jest jednostronnym oświadczeniem jednej ze stron stosunku pracy ukierunkowanym na natychmiastowe zakończenie stosunku pracy. ...
www.rpo.gov.pl/index.php?md=1699&s=1 - 19k - Cached - Similar pages
Jak rozstać się w zgodzie: Instytut Monitorowania Mediów ...Ponieważ porozumienie stron zakłada zakończenie stosunku pracy zgodne z wolą obu stron, to droga sądowa - taka jak przy wypowiedzeniu umowy o pracę - jest ...
monitoring.nf.pl/artykuly/news_2865.htm - 58k - Cached - Similar pagesPRACA W EUROPIE - GIEŁDA INFORMACYJNAZakończenie stosunku pracy następuje w wyniku jego rozwiązania lub wygaśnięcia. Rozwiązanie może nastąpić na mocy porozumienia stron lub przez oświadczenie ...
www.pracaweuropie.edu.pl/polska.php - 56k - Cached - Similar pages



Ewa Dabrowska
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: Zakończenie stosunku pracy, wypowiedzenie i rozwiązanie umowy - to są różne kwestie, co wynika też z przytoczonego linku
55 mins