KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Purchase Contract for Sale of Goods

Polish translation: umowa kupna-sprzedaży dóbr / towarów / produktów


10:00 Mar 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: Purchase Contract for Sale of Goods
taka ciekawostka, w amerykańskim dokumencie (to tylko nawiązanie w tekście, więc nie wiem czego dotyczy).
Jak byście z tego wybrnęli z sytym wilkiem i owcą nienaruszoną? :)
cquest
Polish translation:umowa kupna-sprzedaży dóbr / towarów / produktów
Explanation:
popatrz w sieci
Selected response from:

bartek
Grading comment
Just thanks/No comments :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Kontrakt na zakup towarów przeznaczonych do dalszej odprzedaży
Marian Krzymiński
4umowa kupna-sprzedaży dóbr / towarów / produktów
bartek
4Umowa zakupu: sprzedaż towarów
inmb


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
purchase contract for sale of goods
Umowa zakupu: sprzedaż towarów


Explanation:
Powyżej dla wilka i owcy.

Po polsku: umowa sprzedaży towarów

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
purchase contract for sale of goods
umowa kupna-sprzedaży dóbr / towarów / produktów


Explanation:
popatrz w sieci

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1561
Grading comment
Just thanks/No comments :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
purchase contract for sale of goods
Kontrakt na zakup towarów przeznaczonych do dalszej odprzedaży


Explanation:
Prawdopodobnie dotyczy zakupu towarów przez tzw. retailera, zakupuje u producenta w celu dalszej odprzedaży.

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4