KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

no credit is due Buyer

Polish translation: nabywcy nie należy się żadne świadczenie/uznanie (z tytułu zwrotu)


10:17 Mar 26, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: no credit is due Buyer
Sprawa wygląda pokrótce tak:

Nabywca (Buyer) otrzymuje od Sprzedawcy (Seller) pewną substancję w określonej ilości i nieco nadwyżki - na wszelki wypadek. Nabywca zużywa tę substancję, jeśli jednak nie wykorzysta nadwyżki, pozostaje ona własnością Sprzedawcy.

Potem mam zdanie:
Therefore no credit is due Buyer as a result of returning such excess volume of XXX to Seller.

Jak mam to rozumieć? Czy to oznacza, że Nabywca ma obowiązek zwrócić tę nadwyżkę Sprzedawcy i nie otrzyma z tego tytułu zwrotu kosztów? Czy może tylko to, że ma taki obowiązek?

Z góry dziękuję,
MK
Malkowa
Polish translation:nabywcy nie należy się żadne świadczenie/uznanie (z tytułu zwrotu)
Explanation:
może tak
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Bardzo dziękuję .
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4po stronie nabywcy nie powstaje jakakolwiek wierzytelność/ nie przysługuje jakakolwiek wierzytelność
Wojciech Wołoszyk
4nabywcy nie należy się żadne świadczenie/uznanie (z tytułu zwrotu)
Adam Lankamer


Discussion entries: 1





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
no credit is due buyer
nabywcy nie należy się żadne świadczenie/uznanie (z tytułu zwrotu)


Explanation:
może tak

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420
Grading comment
Bardzo dziękuję .

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
no credit is due buyer
po stronie nabywcy nie powstaje jakakolwiek wierzytelność/ nie przysługuje jakakolwiek wierzytelność


Explanation:
nie przysługuje... z tytułu
ne powstaje... z tytułu/ w wyniku/wskutek

Wojciech Wołoszyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 374