KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

level of execution detail

Polish translation: poziom szczegółowości wykonania (umowy)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:level of execution detail
Polish translation:poziom szczegółowości wykonania (umowy)
Entered by: Maciek Drobka

13:14 Jun 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: level of execution detail
The Service Level Execution Agrement is built upon the contract and adds a level of execution detail that improves the day-to-day operation of the supply chain.

Umowa podpisywana jest między firmą produkcyjną a dostawcą materiałów.
Katarzyna Landsberg-Polubok
poziom szczegółowości wykon(yw)ania (umowy)
Explanation:
Moim zdaniem tak ładniej :o).

Tutaj chyba 'stopień' nie pasuje.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poziom szczegółowości wykon(yw)ania (umowy)
Maciek Drobka
3stopień szczegółów wykonawczychrobwoj


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stopień szczegółów wykonawczych


Explanation:
może poziom, ale lepszy stopień

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 118

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poziom szczegółowości wykon(yw)ania (umowy)


Explanation:
Moim zdaniem tak ładniej :o).

Tutaj chyba 'stopień' nie pasuje.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451
Grading comment
dzięki!