KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

legal and beneficial rights of ownership

Polish translation: (całość) praw i korzyści majątkowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:legal and beneficial rights of ownership
Polish translation:(całość) praw i korzyści majątkowych
Entered by: Agnieszka Zmuda

10:38 Jul 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: legal and beneficial rights of ownership
XY declares that it holds the entirety of all **legal and beneficial rights of ownership**

Fragment umowy handlowej. Nie potrafię tego zgrabnie ująć we w miarę krótką i składniowo poprawną całość.
Agnieszka Zmuda
Poland
(całość) praw i korzyści majątkowych
Explanation:
... wynikających z posiadania.

(rozróżnienie wynika stąd, że teoretycznie ktoś mógłby mięc "legal title" ale nie korzystać z "beneficial rights", gdyż ich komuś udzielił)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-07-02 10:43:17 GMT)
--------------------------------------------------

"miEć" oczywiście
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dziękuję obu Odpowiadającym :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(całość) praw i korzyści majątkowych
inmb
4prawne i faktyczne tytuły/prawa własności
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prawne i faktyczne tytuły/prawa własności


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(całość) praw i korzyści majątkowych


Explanation:
... wynikających z posiadania.

(rozróżnienie wynika stąd, że teoretycznie ktoś mógłby mięc "legal title" ale nie korzystać z "beneficial rights", gdyż ich komuś udzielił)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-07-02 10:43:17 GMT)
--------------------------------------------------

"miEć" oczywiście

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824
Grading comment
Dziękuję obu Odpowiadającym :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk: zgrabnie i sensownie
57 mins
  -> dzięki!