KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

trade and non-trade edition

Polish translation: wydanie komercyjne i niekomercyjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trade and non-trade edition
Polish translation:wydanie komercyjne i niekomercyjne
Entered by: anglistka

13:46 Jul 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / contract
English term or phrase: trade and non-trade edition
the Publisher has the right to publish and sell the work in book form in trade and non-trade edition in Poland
anglistka
wydanie komercyjne i niekomercyjne
Explanation:
Bezpieczniejsze - niewykluczone, że wydanie niekomercyjne może być sprzedawane, ale bez marży/zysku.

http://tinyurl.com/2bgfdh
http://tinyurl.com/2b3n4v
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wydanie komercyjne i niekomercyjnePolangmar
3wersja handlowa i niehandlowa
IwonaASzymaniak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wersja handlowa i niehandlowa


Explanation:
lub ta druga jako wersja nieprzeznaczona do sprzedaży

--------------------------------------------------
Note added at   4 min (2007-07-02 13:50:51 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam wydanie miałam napisać; wpadlam i narobiłam zamieszania :)

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 29

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wydanie komercyjne i niekomercyjne


Explanation:
Bezpieczniejsze - niewykluczone, że wydanie niekomercyjne może być sprzedawane, ale bez marży/zysku.

http://tinyurl.com/2bgfdh
http://tinyurl.com/2b3n4v

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2898
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: Dzięki