KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

termination through non-renewal

Polish translation: rozwiązanie przez nieprzedłużenie/na skutek nieprzedłużenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:termination through non-renewal
Polish translation:rozwiązanie przez nieprzedłużenie/na skutek nieprzedłużenia
Entered by: anglistka

20:36 Jul 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / contract
English term or phrase: termination through non-renewal
Other than termination through non-renewal either party may terminate this agreement forthwith by notice in writing to the other if either party:
anglistka
rozwiązanie przez nieprzedłużenie/na skutek nieprzedłużenia
Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-07-02 21:04:38 GMT)
--------------------------------------------------

Też potrafię tak jak Polangmar:
http://tinyurl.com/ytcpbs
Potrafię tak zrobić z każdym pojedynczym słowem!

Potrafię nawet więcej:
http://tinyurl.com/23mg3s
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4rozwiązanie przez nieprzedłużenie/na skutek nieprzedłużenia
Maciek Drobka
4zakończenie w drodze nieprzedłużeniaPolangmar


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zakończenie w drodze nieprzedłużenia


Explanation:
Tak bym to sformułował.

http://tinyurl.com/2octzl

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2898
Notes to answerer
Asker: Dzięki


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
rozwiązanie przez nieprzedłużenie/na skutek nieprzedłużenia


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-07-02 21:04:38 GMT)
--------------------------------------------------

Też potrafię tak jak Polangmar:
http://tinyurl.com/ytcpbs
Potrafię tak zrobić z każdym pojedynczym słowem!

Potrafię nawet więcej:
http://tinyurl.com/23mg3s

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: Dzięki


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Chocholski
40 mins
  -> dziękuję

agree  bartek: :) :) Sorry nie mogę się powstrzymać :) Widzę, że jakaś mściwość zaczyna panowac na prozie :) :)
1 hr
  -> dziękuję

neutral  Polangmar: Uważasz, że druga osoba nie może powtórzyć ani jednego słowa z pierwszej wersji? Wiem, że potrafisz więcej, jak np. tu: http://www.proz.com/kudoz/1994477 // Ech, chodziło o częstość występowania - fakt, powinienem był podać i ten link: http://je.pl/yghf .
3 hrs
  -> Wybacz, jeśli nieprecyzyjnie się wyraziłem. Chodzi mi o to, że bez sensu jest dawać w linku jedno słowo, które pytająca raczej zna.

agree  Roman Kozierkiewicz
6 hrs
  -> dziękuję

agree  IwonaASzymaniak: Maćku, co chodzi z tym nawet więcej? ;-)
8 hrs
  -> To, o co chodzi między mną a Polangmarem, naprawdę trudno wyjaśnić -- nie w limicie 255 znaków. Dziękuję za komentarz! :o)