KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

digital deal

Polish translation: kontrakt dotyczący (wykorzystania praw autorskich) na nośnikach cyfrowych


13:23 Jul 3, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law: Contract(s) / contract
English term or phrase: digital deal
We discovered that we were owed royalties from a digital deal which X had entered into with Y.
anglistka
Polish translation:kontrakt dotyczący (wykorzystania praw autorskich) na nośnikach cyfrowych
Explanation:
Tyle bez podania szerszego kontekstu.
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3kontrakt dotyczący (wykorzystania praw autorskich) na nośnikach cyfrowych
inmb
3Porozumienie cyfrowe
Jerzy Matwiejczuk
3transakcja cyfrowa
Letra


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transakcja cyfrowa


Explanation:
Może po prostu tak?

Letra
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: Czy mogę poprosić o definicję transakcji cyfrowej?
46 mins
  -> W oparciu o termin hiszp. 'transacción digital', czyli transakcja internetowa lub elektroniczna. Ponieważ autor nie użył online, Internet ani electronic deal, tylko digital, pewnie chciał to podkreślić.

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
kontrakt dotyczący (wykorzystania praw autorskich) na nośnikach cyfrowych


Explanation:
Tyle bez podania szerszego kontekstu.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
42 mins
  -> dzięki!

agree  Andrzej Lejman: bardzo prawdopodobne, choć kontekst jest trochę skąpy
54 mins
  -> dzięki!

agree  Polangmar
11 hrs
  -> dzięki!

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Porozumienie cyfrowe


Explanation:
Chodzi prawdopodobnie o porozumienie producentów sprzętu lub dostawców usług opartych na platformie cyfrowej

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 164