KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

TAX ID NO

Polish translation: numer identyfikacji podatkowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tax ID no.
Polish translation:numer identyfikacji podatkowej
Entered by: inmb

09:44 Sep 15, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: TAX ID NO
Address: ....
NIP: ...
TAX ID NO: ...
TEL: ...
FAX: ...

Z wymienionych w umowie danych polskiego przedsiębiorstwa... I teraz - jeżeli to nie Numer Id Podatnika (bo NIP mamy wyżej) - to co to jest?
Rafalek5
numer identyfikacji podatkowej
Explanation:
Być może ktoś dwa razy wstawił NIP zamiast REGON-u?
Selected response from:

inmb
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4numer rejestracji VAT/numer podatnika VAT
Adam Lankamer
4numer identyfikacji podatkowej
inmb


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tax id no
numer identyfikacji podatkowej


Explanation:
Być może ktoś dwa razy wstawił NIP zamiast REGON-u?

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824
Grading comment
thx
Notes to answerer
Asker: Hmm, obydwa numerki są 10-cyfrowe, więc pewnie nie...


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tax id no
numer rejestracji VAT/numer podatnika VAT


Explanation:
wydaje mi się, że o to tu chodzi - nie wszędzie numer id. podatnika jest tożsamy z numerem jego rejestracji dla celów podatku VAT
w Polsce akurat tak jest

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420