KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Alliance Agreement

Polish translation: umowa o współpracy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Alliance Agreement
Polish translation:umowa o współpracy
Entered by: TechWrite

12:46 Sep 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Alliance Agreement
Two companies concluded Marketing Alliance Agreement (Alliance Agreement) i.e. xx manufactures a product and yy markets and distributes it as yy product.
Alina Mroczek
umowa sojusznicza/umowa o współpracy
Explanation:
na to wygląda
Selected response from:

TechWrite
Israel
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2umowa sojusznicza/umowa o współpracy
TechWrite
4umowa o współpracy marketingowej
inmb
4Umowa aliansu strategicznego
Wojciech Sztukowski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
alliance agreement
umowa sojusznicza/umowa o współpracy


Explanation:
na to wygląda

TechWrite
Israel
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Sztukowski: Sojusznicza średnio, o współpracy OK.
3 hrs

agree  inmb: o współpracy
3 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alliance agreement
Umowa aliansu strategicznego


Explanation:
Może można to inaczej powiedzieć, ale moim zdaniem o to chodzi.


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Alians_strategiczny
Wojciech Sztukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 502

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alliance agreement
umowa o współpracy marketingowej


Explanation:
umowa o współpracy w zakresie marketingu produktu / umowa o współpracy w zakresie wprowadzenia na rynek produktu x

Może nie jest to dosłowne, ale taki jest mniej więcej sens umowy. Oczywiście można też skrócić do umowy o współpracy - zgodnie z inną propozycją.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824