KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

its conflict of law provisions

Polish translation: przepisów prawa kolizyjnego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:its conflict of law provisions
Polish translation:przepisów prawa kolizyjnego
Entered by: olijah

14:14 Oct 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: its conflict of law provisions
This Agreement shall be interpreted according to internal laws of the State of Calfornia and not its conflict of law provisions
olijah
przepisów prawa kolizyjnego
Explanation:
Interpretowana zgodnie z wewnętrznym prawem stanu Kalifornia, a nie z przepisami określającymi co zrobić kiedy mamy do czynienia z rozbieżnością pomiędzy prawem Kalifornii a innym. W kontekście europejskim wchodziłoby to w zakres prawa międzynarodowego ale w USA będzie chodziło raczej o rozbieżności pomiędzy prawem Kalifornii i innych stanów.
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przepisów prawa kolizyjnego
Stanislaw Czech, MCIL
4stanowe przepisy kolizyjnePolangmar


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stanowe przepisy kolizyjne


Explanation:
and not its conflict of law provisions - (i/lecz/ale) bez uwzględniania (jej/jego) przepisów kolizyjnych LUB: z wyłączeniem mocy obowiązującej (jej/jego) przepisów kolizyjnych

jej = Kalifornii
jego = Stanu Kalifornia

http://tinyurl.com/yucp85
http://www.proz.com/kudoz/1452726
http://www.proz.com/kudoz/1898406

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2898

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przepisów prawa kolizyjnego


Explanation:
Interpretowana zgodnie z wewnętrznym prawem stanu Kalifornia, a nie z przepisami określającymi co zrobić kiedy mamy do czynienia z rozbieżnością pomiędzy prawem Kalifornii a innym. W kontekście europejskim wchodziłoby to w zakres prawa międzynarodowego ale w USA będzie chodziło raczej o rozbieżności pomiędzy prawem Kalifornii i innych stanów.


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22prawo+kolizyjne%22...
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 862

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
15 hrs
  -> Dziękuję :)